>က်ေနာ္ ငယ္ငယ္

>

      က်ေနာ္ အေၾကာင္းကိုက်ေနာ္ ျပန္အမွတ္ရေစဖို႔ ဒိုင္ယာယီသဖြယ္ ျပဳစုမယ္လို႔ ရည္ရြယ္ခဲ႔တာ
ခုထိပဲဆိုပါေတာ႔ မေရးျဖစ္ေသးဘူး ဒီေန႔ ဘေလာ႔ဂါတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဆိုဒ္မွာ သူ႔အေၾကာင္းေဖာ္ျပထားတာေတြ႔ေတာ႔ က်ေနာ္လည္းကိုယ္႔အေၾကာင္းကိုယ္ေရးဖို႔ စတင္ေတာ႔တာပဲ . ဒါက အစပဲ.
         က်ေနာ္က ခုမွသာ ကြန္ျပဴတာကို လက္နဲ႔ ရင္းနွီးေနတာ ငယ္ငယ္ကေန ဘြဲ႕ရတဲ႔အထိ ကြန္ျပဴတာကို မကိုင္ဖူးဘူး ေသခ်ာ လည္း မျမင္ဖူးဘူး . ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ခု ဒီလို စာေလး ေရးနို္င္တယ္ဆိုေတာ႔ ဂုဏ္ယူမိတယ္ .ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အေၾကာင္းအရာ ထူးထူးျခားျခား ရွိရင္ ေရးခ်င္တဲ႔ စိတ္က ျဖစ္ေနေလတယ္ေလ ငယ္ငယ္က အေၾကာင္းေလးေတြကိုေပါ႔ . သတိတရ ရွိခ်င္တာပါ …
      က်ေနာ္ငယ္ငယ္က လုပ္ခဲ႔ဖူးတာေတြ ေျပာအံုးမယ္ . ငယ္ငယ္က ေက်ာင္းတက္လို႔ အျပီး ေႏြေက်ာင္းေတြ ပိတ္တဲ႔ အခါမွာဆို က်ေနာ္တို႔ဘက္က ေတာဘက္ဆိုေတာ႔ လယ္ယာေတြ ကိုင္းေတြနဲ႔ ေပါ႔ ဒါေတြကို ထြန္ယက္ဖို႔ ႏြားေတြ ေမြးရတယ္ ခုိင္းႏြားတင္မကဘူး ႏြားအပိုေတြပါ ေမြးတာ. အဲ႔ဒီေတာ႔ က်ေနာ္က ေယာက္်ားေလးဆိုေတာ႔ အလိုလို အလုပ္တစ္ခု ရသြားတာေပါ႔ ဗ်ာ. အလုပ္က “ႏြားေက်ာင္းသား”ဆိုတဲ႔ အလုပ္ပဲ …..က်ေနာ္ ငယ္ငယ္က ႏြားေက်ာင္းရတာ ေနပူထဲ သြားရတာဆိုေတာ႔ လူက မဲလိပ္ေနတာပဲ ခုထိ အေရာင္က မေျပာင္းနုိင္ေသးဘူး မဲလိပ္မဲလိ္ပ္နဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ မိသားစုက . ေျပာၾကတယ္ မင္းက အသားကို ျဖဴမလာဘူးတဲ႔ . ဟီး ဟီး .. အသားအေရ ေကာင္းေၾကာင္း ၾကြားတာေနာ္ ..…ခုဒီအင္တာနက္ ကိုသံုးတာလည္း စာဖတ္တာ ဝါသနာပါလို႔    စာေပကိုေလးစားလို႔ လိုက္ဖတ္ေနတာ သူမ်ားစာေတြ အားက်လို႔ ခု ေရးေနတယ္ဆိုပါေတာ႔ဗ်ာ. က်ေနာ္ ခုျဖတ္သန္းေနတာမွာ ငယ္ငယ္က မေကာင္းတာလား အတိတ္က မေကာင္းတာလား မသိဘူး ကံေကာင္းတာ ဆိုတာကို မွန္ဘီလူးနဲ႔ ၾကည္႔ယူ၇တယ္ … ၾကြားတာပါ …
           ခု လူက ငမြဲ .. မြဲေပမဲ႔ ခ်စ္သူေပါလားဆိုေတာ႔ ဟီးဟီး မရွိ… အဲ႔ဒီေလာက္ေတာင္ ေပါမ်ားတာ အေၾကာင္းက က်ေနာ္ငယ္ငယ္က အကုသိုလ္ မ်ားတဲ႔ ေကာင္ေလးဗ် . တံငါနား နီးတံငါ မုဆိုးနားနီး မုဆို ဆိုပါေတာ႔ဗ်ာ က်ေနာ္ေနတာက ေတာအရပ္ဆိုေတာ႔  သူမ်ားအသက္ကေလးေတြကို သတ္ဖို႔ရာမ်ာ လြယ္လြယ္ေလးဗ်ာ ေတာထဲက ထြက္တဲ႔ အေကာင္ေလးေတြကို ဟင္းလ်ာအျဖစ္ က်ေနာ္တို႔ ေတာအရပ္မွာ အသံုးဝင္တယ္ဗ်ာ႕ အဓိက အမ်ားစုကေတာ႔ ငါး .. ၾကြက္ .. ဖား … ငွက္ … နဲ႔ တစ္ျခား စားရတဲ႔ တိရိစာၦန္ေလးေတြပဲ . က်ေနာ္ငယ္ငယ္က ဘာမသိ ညာမသိ သူမ်ားအသက္ သတ္တယ္ အဲ႔ဒီအထဲမွာ ၾကြက္ဆိုတဲ႔ သတၱဝါ ကို အသတ္မ်ား ဆံုးပဲ ခု ဒီဘက္က အိမ္ၾကြက္ေတြ လိုေတာ႔ မဟုတ္ဘူး သူတို႔က ေတာထဲမွာ ေနတယ္ လယ္ကြင္းျပင္ထဲမွာ ေနတယ္ …..ဘယ္အခ်ိန္ ဘယ္လို ခံစားရမယ္ေတာ႔ မသိဘူး လုပ္ခဲ႔မိတယ္ မသိခဲ႔တာေပါ႔ဗ်ာ …ငယ္ငယ္က ဘာလို႔ အဲ႔ဒါကို ဝါသနာပါခဲ႔လဲ ဆိုရင္ သူက လြယ္လြယ္နဲ႔ မရဘူး သူ႔ကို ရဖို႔ စြန္႔စားရတယ္ ဗ် . ေတာေကာင္ေလးေတြဆိုေတာ႔ သူတို႔အသက္ကို ကာကြယ္ဖို႔  အမ်ိဳးမ်ိဳး ၾကိဳးစားၾကတာေပါ႔ . (သက္ရွိတိုင္း မိမိအသက္ကို ျမတ္နုိးၾကသည္) သူတို႔ ၾကိဳးစား ထြက္ေျပး တယ္ က်ေနာ္တို႔က ေနာက္က လိုက္တယ္ သူတို႔ ေသရမွာ ေၾကာက္ ရြံ႕ ေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို႔က ေသြး ဆူဆူနဲ႔ သနားဖုိ႔ အလ်ဥ္းမရွိ လိုက္သတ္တယ္ မရရေအာင္ သတ္တယ္ ဘာရယ္မဟုတ္ ဝါသနာက ကို သတ္ခ်င္ေနတာ . (ခုေတာ႔ မွားမွန္းသိပါျပီ … ျပင္လို႔ရသမွ် အကုန္ ျပင္ဖို႔ ရွိပါတယ္) အဲ႔ဒီ ႔ ၾကြက္အေၾကာင္း ေျပာအံုးမယ္ …ၾကြက္ဆိုတဲ႔ သတၱဝါက ေျမၾကီးထဲမွာ တြင္းတူးျပီးေနတယ္ သစ္ပင္ေတြေပၚမွာ အသိုက္ေဆာက္တယ္ ေနာက္ သစ္ခေလာင္းေတြထဲမွာ ဝင္ျပီး ေအာင္းေနတယ္ သူတို႔ အသိုက္ေတြကို ညဖက္မွာ သစ္ကိုင္းေလးေတြကို ပါးစပ္က သြားေလးေတြနဲ႔ ကိုက္ျဖတ္ျပီး တစ္ကိုင္း ခ်ီတစ္ကိုင္း သယ္နဲ႔ အံုဖြဲ႔ၾကတယ္ ဒါေတြကိုက်ေနာ္တို႔ အဲ႔ဒီအခ်ိန္တံုးက စာနာရမွန္း မသိဘူး . သူတို႔ လုပ္လက္စ ေတြ႔တဲ႔ အသိုက္ေတြ႔ျပီဆို က်ေနာ္တို႔ ေခၚတာက အံုစို လို႔ေခၚတယ္ အဓိကကေတာ႔ ၾကြက္ေတြ ေနတာေပါ႔ …   ဘာရယ္မဟုတ္ ဝါသနာက ကို အကုသိုလ္ဘက္ကို ယိုင္ေနေတာ႔ စာနာရမွန္းမသိဘူး အံုေတြကို လိုက္ဖြတယ္ ေလးခြနဲ႔ ပစ္တယ္ အထဲမွာ ရွိတဲ႔ အေကာင္က မထြက္ပဲ ဘယ္ေနရဲပါ႔မလဲ ထြက္လာတာေပါ႔ ထြက္လာေလ ဒီက ေကာင္က လက္ထဲက ေလာက္ေလးခြလို႔ေခၚတဲ႔ လက္နက္ နဲ႔ ေဆာ္ေတာ႔တာပဲ  ေန႔တိုင္းလိုလို သတ္စရွိေနတဲ႔ လက္ေတြဆိုေတာ႔ သိပ္မပစ္ရဘူး မွန္ေတာ႔တာပဲ ဗ်ာ ေနာက္ ေသတာေပါ႔ …. ဒီေလာက္ ရိုင္းစိုင္းလာတာ ကို ခုမွ က်ေနာ္ေတြးမိတယ္ ေတာ္ေတာ္ အသိတရားကင္းမဲ႔ခဲ႔တာပဲလို … အဲ႔ဒီ သတၱဝါေနရာမွာ ကိုယ္သာဆိုရင္  ……. ဆိုျပီး ေတြးလိုက္တာ ဘာမွကို အေကာင္းမရွိတဲ႔ စိတ္နဲ႔ လုပ္ခဲ႔တာပဲလို႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ကို ခုတိ ယူဆေနတုန္းပဲ(ေနာင္တ ) ေပါ႔ တစ္ခါ အဲ႔လို အုံု စို တစ္ခု ေတြ႔တယ္ က်ေနာ္ သိတယ္ ဒီအထဲမွာ အေကာင္ရွိတယ္ ဒီေတာ႔ ေလးခြကို ခ်ိန္လိုက္တယ္ ပစ္တယ္ေပါ႔ဗ်ာ ၾကြက္က ေတာ္ေတာ္နဲ႔ ထြက္မလာဘူး ေနာက္ မေနနုိင္လြန္းလို႔ထြက္လာတယ္ ၾကြက္က အေဝးၾကီး မသြားဘူး အနီးနားမွာပဲ ပတ္ေျပးေနတယ္ ေလ မၾကာပါဘူး ေလးခြပစ္ခ်က္မွန္လို႔ ေသသြားတာေပါ႔ .. ေနာက္က်ေနာ္ ၾကြက္ေသကိုၾကည္႔လိုက္တယ္ … ၾကြက္မၾကီးျဖစ္ေနတယ္ ေနာက္ သားတက္မေအလို ပဲ နို႔ေတြနဲ႔ ေလ ဒါနဲ႔ က်ေနာ္ အေပၚက အံုစိုကို ေမာ႔ၾကည္႔လိုက္တယ္ . အံုအတြင္းထဲမွာ ရြစိ ရြစိနဲ႔ ၾကြက္နီတာရဲေလးေတြ  မ်က္လံုးေတာင္ မပြင္႔ေသးဘူးဗ်ာ …….သူတို႔ ကို သနားလိုက္တာဗ်ာ .. ခုေတာ႔ သူတို႔အေမက က်ေနာ္႔ေရွ႔မွာ ေသသြားျပီေလ ရင္ထဲ ဘယ္လိုျဖစ္သြားမွန္းကို မသိဘူး ဝမ္းနည္းလိုက္တာ .. ဘယ္သူမဆို ဝမ္းနည္းမိမယ္ အဲ႔လို ျဖစ္ေအာင္လုပ္တဲ႔သူကိုသတ္ခ်င္ေနလိမ္႔မယ္ … ေတာ္ေတာ္ အသိဥာဏ္တရား ကင္းမဲ႔ တယ္လို႔ ေျပာလိမ္႔မယ္ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ႔ အဲ႔ဒီ ၾကြက္ကေလးေတြမွာ သူတို႔ နို႔စို႔ေနၾက အေမဘယ္အခ်ိန္ ျပန္လာမလဲ ေစာင္႔ေနၾကလိမ္႔မယ္ .. ေနာက္ နုိ႔ဆာတဲ႔အခါ သူတို႔ သူ႔အေမကို  ေအာ္ေခၚၾကလိမ္႔မယ္ . က်ေနာ္ ဘာေျပာရမွန္း မသိေအာင္ပဲ ဝမ္းနည္းသြားမိတယ္ ခုဒီအေၾကာင္းေလး ေရးေနတဲ႔ အခ်ိန္မွာေနာင္ က်ေနာ႔ ရင္အံုထဲ သူတို႔ကေလးေတြရဲ႕ ေအာ္သံေတြ စူးရွေနေလရဲ႕ဗ်ာ … က်ေနာ္ အဲ႔ဒါမ်ိဳးေတြကို  လုပ္ခဲ႔ တယ္ သတ္ခဲ႔တဲ႔ အသက္ေပါင္း ေထာင္ခ်ီခဲ႔တယ္ … တစ္ခါမဟုတ္ဘူး … … ငါေတာ္ေတာ္မိုက္ခဲ႔ပါလားလို႔လည္း အျပစ္တင္ေနမိတယ္ … ဒါေပမဲ႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ကို အျပစ္တင္ေနလို႔ သူတို႔က ေက်နပ္ေနမိမွာမဟုုတ္ဘူး က်ေနာ္ တစ္ခု သတိထားမိတယ္ က်ေနာ္တတ္နုိင္တဲ႔ ကုသိုလ္ေတြလုပ္မယ္ သူတို႔ကို အမွ်ေဝေပးမယ္ က်ေနာ္ေသရင္လည္း သူတို႔ကိုလုပ္ခဲ႔တဲ႔ တန္ျပန္အျပစ္ေတြ ခံ၇မယ္ဆိုတာ သိတယ္ ခံရခ်င္လည္း ခံရပါေစေတာ႔ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ႔ လုပ္ခဲ႔မိတဲ႔ အျပစ္ေတြအတြက္ ကာယကံရွင္ က်ေနာ္မွ အပ ဘယ္သူမွ မမွ်ေဝနိုင္လို႔ပဲ ခု အသက္ရွင္ေနသမွ် က်ေနာ္႔ စိတ္တည္ၾကည္မွဳေတြ ျဖစ္ေအာင္ ထားမယ္ ဒါ နဲ႔အတူ ကုသိုလ္ ျပဳမယ္ အမ်ားကို အေထာက္အကူုေတြ ျဖစ္ေအာင္ေနမယ္ေပါ႔ .. စိတ္ကူးမိတယ္ ယူဆမိတယ္ အဲ႔ဒီလမ္းခရီးကို ခု တာထြက္ကေန စေနမိပါေတာ႔တယ္ … အတိတ္ကို ျပန္စဥ္းစားရင္း က်ေနာ္ ဝမ္းနည္းမိပါတယ္ .. ဘယ္သူမဆို ဘယ္ျပစ္မွဳ မဆို ဘယ္အကုသိုလ္ မဆို မလုပ္မိဖို႔ က်ေနာ္ ေတာင္းပန္ခ်င္ပါတယ္…. မိမိကိုယ္ကိုယ္ ေကာင္းေအာင္ေနၾကဖို႔ တိုက္တြန္းပါတယ္…. လူ႔ဘဝသက္တမ္းတစ္ေလွ်ာက္မွာ အမွားကင္းဖို႔ ဆိုတာ မလြယ္ေပမဲ႔ အမွားနည္းေအာင္ ေနလို႔ရတယ္ဆိုတာ မေမ႔ပါနဲ႔ သူငယ္ခ်င္း

သတၱဝါအေပါင္း ေဘးရန္ခပ္သိမ္း ကင္းျငိမ္းၾကပါေစ …

                                                            ဘာေန

One thought on “>က်ေနာ္ ငယ္ငယ္

  1. >hello my friend! warm greeting ^^!your blog looks nice 0_0by the way,if you need to find unique fonts, you can go to our website.best regards;

leave a reply

